Onsdag 16 april

Gluten morgen!
    Har haft sovmorgon idag, vilker var otroligt skönt. Det har jag iofs haft varje onsdag sedan VFU:n började. Då skulle jag kunna gå upp samma tid som vanligt och få mer gjort på morgonen, men det skulle ju inte vara riktigt min stil. Jag och snooze-knappen är goda vänner.
    Planerna för dagen är att åka till Åmål och VFUa mig. Jag slutar vid halv fem idag och är antagligen hemma vid klockan sex. Då blir det nog inte så mycket gjort, förutom att planera inför morgondagens lektion. Jag får nog försöka ta en liten promenad också. Jag hade velat träna pilates men jag vågar inte när jag fortfarande är förkyld.
   Ha det finemang!

Peace out

/J

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ta det lugnt med förkylningen... finns inget värre än att få tillbaka skiten när det precis är på G bort...

Ha de bra!

2008-04-16 @ 08:58:34
URL: http://d2spirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0