Tisdag 15 april

Hallå mina solstrålar!
     Tisdagar är den intensivaste och längsta dagen på praktiken, så nu är jag trött. Föreläsningen som jag var på igår var superbra. Den handlade om ledarskap. Jag började skriva ett inlägg om olika saker som Steinberg tog upp, men jag orkade inte skriva färdigt den. Jag tror den kan intressera fler än folk som ska bli eller är lärare, för det finns ju ledarroller överallt.
    Anyway, jag har Karlstadlängtan. Jag trivs med att vara hemma med familjen, men jag längtar efter mitt studentliv. Jag undrar hur mina stackars blommor mår nu. Antagligen inget vidare alls. Jag har ju trots allt inte varit där på två veckor... men jag är hoppfull. Jag har "räddat" dem förut.

Nu är ich hungrig.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0