Bandet

Idag har jag träffat bandet som jag ska vara med och sjunga i. Det var ett glatt gäng, kul kul! Vilken genre det blir än är vi inte riktigt säkra på .. men någonting med visor. Vi ska repa i UNO-huset, eftersom det är två av medlemmarna som har spelat i samma band förut och då har de hyrt lokaler där. Great! UNO är ett kulturhus för ungdomar här i Karlstad.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Pluggat lite och köpt en bok av en snubbe på universitetet. Nu ska jag forstätta och plugga lite mer.. om jag orkar. Är rätt trött.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Emeliè

Sv: Haha ah Big Brother satt jag också fastmurad framför och jag satt mest bara och irriterade mig varje gång. Jag tror att alla bara är så jävla nyfikna och ska lägga sig i allting så man bara måste fastna :P

2008-08-26 @ 19:29:29
URL: http://ingenlust.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej heJ! TÄnkte uppdatera dig om filmen nu, den var INTE bra. Vi klarade inte mer än 15 minuter sen gav vi upp :P

2008-08-26 @ 19:54:31
URL: http://carinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0