Bored

Jag är så där jobbigt uttråkad. Jag har tråkigt, men jag kommer inte på vad jag skulle vilja göra. Det är konstigt hur det är. Jag känner inte för att läsa, inte för att spela gitarr, inte för att se på tv, inte för att sitta här. Jag är som en trotsig unge, helt enkelt. Ska iaf iväg och simma om några timmar. Jag har inte badat i badhus sen jag bodde i Säffle, alltså mer än t vå år sedan. Med mitt gym har jag ju fri tillgång till bassängerna också, så det får man väl utnyttja. Skulle vilja gymma, men orkar inte ha på mig skor då jag har fått feting skavsåret på min tå. Så går det när man är envis och ska ha obekväma skor på sig.
Så, jag föll från ämnet.. as usual.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0