Gooo kväll!

Idag har jag köpt nagellack. Ett orange(t). Jag tycker att orange är ett svårt ord att böja. Om man ska skriva att flera saker har färgen orange, ska man skriva att de är oranga då? I så fall har jag oranga naglar. Det är faktiskt hyfsat snyggt, enligt mig iaf.
    Dagen har annars ägnats åt studier. Hade föreläsning i tre timmar idag, som mestadels handlade om religion. Tyckte synd om föreläsaren som fick reda på att han hade ett antal f.d. religionsstudenter i salen. Kan inte ha varit lätt att bli ifrågasatt så mycket som han blev, men ändå så tycker jag väl att han skulle ha haft lite mer koll på grejerna som han undervisar. Men men, jag kommer säkerligen ha fel mååånga gånger när jag undervisar. Bra att jag har ett sånt förtroende för mig själv, va?
   På eftermiddagen/kvällen mötte jag upp MB för fika. Det var då jag införskaffade nagellacket.. + skavssårsplåster + hårinpackning + fotsalva. Intresting, huh? Nu ska jag fortsätta se på Cocktail och sen blir det sova. Fullspäckad dag imorrn, men dock så skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0