Lördagen 23:e Augusti 2008

God morgon mina små rädisor!
     Jag har inte skrivit något på ett tag för jag har i ärlighetens namn haft lite prestationsångest och känt att jag borde skriva något jättebra och jättefyndigt.. men det är bara att inse fakta: min hjärna är inte till för att skapa stordåd.. Ni får helt enkelt nöja er med "Idag har jag...."-historier, men det finns visst de som uppskattar det också.
Så, mina kära läsare (ni är få, men älskvärda), jag har insett att 2008, det är mitt år. Det har hänt mycket bra det här året och jag har känt mig glad och tillfreds för det mesta. Jag hoppas det kommer att fortsätta så, och jag tror att det kommer att göra det också. Woho.
     Dagsläget är fint, förutom ont i halsen så jag har i tränat som jag har velat göra. Jag får hoppas att det ger med sig nu under helgen så att jag kan få en nystart för allt på måndag. Då börjar ju skolan igen också. Den här terminen ska jag läsa historia och det ska ju bli riktigt spännande (läste igenom en gammal dagbok och det visade sig att historia var ett av mina hatämnen, intressant!). Verkar som vi ska ha en lärare som undervisade på min gymnasieskola. Jag är inte 100 % säker på detta, men kanske 85 %..
     Vad händer annars då? Jo, verkar som ett nytt musikprojekt är på gång. Ska fika med ett gäng på tisdag. En som jag känner sen tidigare, en som jag har hört talas om (hon är från Säffle så det är inte så konstigt) och en människa som jag fick höra om och messa med igår. Verkar bli ett bra gäng. Vi får se hur det går :)
Nu sitter jag hemma hos mor och är slö. Skulle egentligen hälsa på min sol den här helgen, men på grund av vissa olyckliga omständigheter så blir det inte så. En annan gång :)
     Förresten, nu är min kära ärta hemma! Ska bli så kul att träffa henne och snart så kommer vi ju bo  grannar, igen! :) Hon ska flytta till Karlstad och bo på samma gata som mig, i samma trappuppgång som CH bodde. Häftigt vet ni!
Well well, dags att avrunda.
Ta hand om er!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

test

2008-08-23 @ 17:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0