Oväntad komplimang?

Idag åkte jag till Akademibokhandeln vid universitetet för att köpa en tegelsten vid namn "A history of world societies". Anyway så byter jag buss vid torget och när jag gick av bussen så kom en random snubbe fram. Jag trodde att han var en försäljare av något slag eller att han skulle fråga efter vägen.

Random snubbe: Får jag ställa en fråga?
Jag: Visst!
R: Har du pojkvän?
J (något fundersam) : Ja
R: Vad synd, hej då!

Kanske inte så ovanlig fråga på krogen.. men när man precis kommer ut ur bussen är lite udda. Men men, kul att folk lägger märke till mig iaf, haha.

Nu blir det sova!


Kommentarer
Postat av: Miriam

Fuskigt att du har beundrare efter dig ;) Längesedan jag läste din blogg nu, får börja med det igen!

2008-08-28 @ 17:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0