Ny vecka, så att säga

Still in tha Enköping och det är ju sweet. Började min dag vid 08.30 idag med lite frukost och plugg. Det höll i sig till 11 eller så, då jag gick runt lite i affärer här. Fick tag på en klänning till begravningen, en mörkblå från H&M. Jag kollade på den redan i lördags, men var inte riktigt säker på om det var den jag ville ha då, men nu verkade den bättre (efter att ha provat massor med andra kläder som inte alls kändes rätt) Sen så är det ju dumt att lägga för mycket fokus på kläderna, men jag vill ändå se lite proper ut till gammelmormors ära.
  När jag kom tillbaka hit (Ch var inte med eftersom vi kom överens om att det var bäst så ;) ) Käkade vi lite och jag blev trött (somnade sent igår, eller egentligen tidigt, men vaknade vid 22-tiden och somnade inte förrän tre eller så sen.) Jag vilade så länge som jag bara verkar kunna göra i CH's sällskap, det kallar jag trygghet.
  Vi vilar i skift så nu ligger CH och nannar. Jag ska ta och plugga lite och så där. Senare ska vi ta en promenad, äta lite mer, bada och ta det lugnt. Kanske plugga lite mer, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0