Rea :)

Fick ju min första lön för sommaren igår , så idag har jag köpt kläder vilket var nödvändigt. Härligt med rea nu!
Jag köpte:

  • Röd bikini. Väldigt vanlig, men bra när jag så småningom ska börja simma som träning.Svarta träningsbyxor som jag nog kommer att använda på jobbet ibland. (Stadium)
  • En blå tröja, en grå tröja, tre pack boxertrosor i gult,rosa och grått samt ett par svarta byxor (H&M)
  • Vit omlottröja som är supermysig (Vila)
  • Sött underklädesset bestående av bh och trosa. Vit/blå-randiga med knappar.                  
Tror det var allt. Anyway så gick kalaset endast på 907 kr. Härlish!

   Ikväll var det meningen att jag skulle träna, men jag kom på att jag borde packa och städa eftersom jag knappast hinner det efter jobbet imorrn och sen åker jag ju till Säffle.  Det blir inte mycket träning alls nu, eftersom att jag kommer att vara borta. Förhoppningsvis så kanske jag får med mig schnygging på promenader i Enköping. Eller det bästa vore väl om jag vågade mig ut på egen hand, men jag har ju så dåligt lokalsinne.

   Btw, är fruktansvärt trött under dagarna nu.. och jag kan sova hur länge som helst. Funderar på om det kanske är vitaminbrist eller någon annan slags brist. Ska börja käka mina vitaminer igen. Jag är såå slarvig.


Kommentarer
Postat av: mikkan

De kan va B12 brist! Då blir man trött.

och vadå, heter han inget annat än schnyggingen? ; P

2008-07-17 @ 10:38:49
URL: http://whywalkwhenyoucandance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0