Dagens klantiga

Jag glömde att berätta om vilket klantarsel jag är. Det vet de flesta som känner mig; att jag är klantig och virrig. Idag handlade det om ignorans och klantighet. Min cykel blev sparkad på (eller något) nån gång under förra året, eller om det var i början av året, vilket ledde till att kedjeskyddet gick sönder, vilket i sin tur ledde till att min far drog bort det. Iaf så har jag cyklat runt utan kedjeskydd sen dess. Det har lett till ett par förstöra byxor och idag hände det. Jag fastnade med byxbenet i kedjan, jippi. Jag stod och grejade hur mycket som helst och kom ändå inte loss. Det gick förbi en kvinna, som inte alls brydde sig om att fråga om jag behövde hjälp. Som tur var kom det en äldre herre som hjälpte mig. Tack och lov. Det är ju faktiskt lite pinsamt att fastna på det där viset. Hjälpsamma människor rocks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0