Lägesrapport

Har ännu inte skrivit mer än 3 sidor på tentan, men jag är positiv.. dagen är inte slut än. Faast, frågan är hur mycket jag kommer att skriva på den ikväll. Well well, jag är hyfsat nöjd iaf, då jag börjar se slutet. Slutet på hemtentan, slutet på terminen. Nu har jag precis varit hemma hos CH. Hämtade lite grejer som han hade lånat och så. Yeeesh. Tråkigt att han flyttar, men jag är förstås positiv i alla fall.
     Funderar på att gå och sola i solarium senare ikväll. Helt knäppt egentligen med tanke på att det varit soligt hela dagen, men jag har ju inte fått njuta av den någonting idag så. Dessutom så kanske det finns en möjlighet till lite jämnare färg än vad jag har nu. Jag är faktiskt mer brun än vad jag brukar ha. Jag är ju ljus och fräknig, så jag brukar mest bli röd. En trevlig omväxling att bli brun i bland ju.. även om jag inte verkar kunna bli så brun som jag skulle vilja bli.
 Anywaay.. ska kika lite tv och sen bliver det att återvända till hemtentans värld.

Kommentarer
Postat av: sophie

Hej! Det känns som jag aldrig kommenterar, fast jag tittar pa din blogg varje dag :p

Sa synd att han flyttar :( Men jag hoppas att ni snart kan ses igen iaf :)

Lycka till med hemtentan ocksa!

saknar dig!

Kramar!

2008-06-04 @ 22:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0