Lördagen 21:e Juni 2008

Hallå babes!
     Hade ni en trevlig midsommarafton? Min var helt okej, trots att jag jobbade. Jag matade mig själv med mantran som; "Det kommer fler midsomrar", "Jag kommer få fira med de gamla", "Jag är inte ensam", "Det är ändå dåligt väder", "Jag får mycket extrapengar", "Midsommar är överskattat" o.s.v. Vilket tur att jag gillar det som jag jobbar med, annars hade det nog varit svårare att "överleva" midsommar.
   Idag är jag TRÖTT. Kan bero på att jag blev väckt hela tre gånger i natt/morse då det var någon som ringde mig. Fast jag kan inte direkt klaga, för att jag gillade att prata även om jag var så trött så att jag knappast kan ha fått fram något vettigt. Nu ska jag iaf snart dra mig iväg till jobbet igen. Det känns halvtungt att åka dit, men det blir alltid bra när jag väl kommer dit. Lite drygt att jobba kvällen dock. för det är då tiden går långsammast. Jag vill att tiden ska gå snabbt så att det blir torsdag, wieho!
   Nu har käraste JE åkt till USA och snart åker sötnosarna MB och IL till Tunisien. Så härligt för dem! Men å andra sidan; jag ska till Enköping. Det ni!

Neej, dags att sticka iväg.

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0