Lördagen 7:e Juni 2008


God middag mina få, men kära, läsare!
Igår var det grillgalej alltså. Det var mycket trevligt! Jag tog med mig en dejt, nämligen JE. She's a cutie!
Vi kom dit först, medan bror och LNhöll på och plockade. Det fanns inget som jag kunde göra tyckte det, så jag och JE monterade ihop ett sånt där "kastaringspel" (skulle lätt kunna läsas som kastreringsspel) KASTA-RING-SPEL. Både var ganska värdelösa på det... men jag var sämst. JE lyckade iaf få en 30-poängare. Jag fick bara en femma.. en gång.
Sedan kom det lite mer folk. Vi satt och babblade och väntade på att någonting skulle bli färdigt någon gång. För övrigt så fick jag det finaste glasen av alla, vilket ni kan beskåda här ovanför. Jag kände avundsjukan bubbla upp hos dem andra. Det var till och med någon som klagade litegrann på att hon inte fåt ett sådant fin glas som jag.. muahahaha.
     Anyway, maten blev färdig till slut. Jag var givmild och delade med mig lite av min sojakorv till brodern och lite av quornfilé till RL. Vad gör man inte för att sprida budskapet?
  Efter maten blev det mer tjöt.. fast sen började myggorna angripa lite väl mycket, så några av oss gick inomhus och några gick hem. Väl inomhus spelade folk gitarr och vi andra sjöng för våra liv. Brodern försökte efter ett tag att få det lite tystare och sa till att vi nog borde tänka på grannarna... men det gick inte bra någon längre stund.
  Det var en riktigt trevlig/rolig kväll måste jag säga! Mer sånt!
  Idag var jag nere på stan en schwäng. Fixade alkohol och fick mitt andra rosa tuggummipaket, eftersom jag visade leg innan de frågade. Dessutom införskaffade jag lite pyssel till födelsedagskort.. som jag ska berätta om senare eftersom det än så länge är sekretessbelagt.
  Nu ska jag försöka fixa med hemtentat och ikväll är det dags för nästa galej; MB's och LB's födelsedagsfest! :)

Ha det wunderbar!

Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0