Måndagen 16:e Juni 2008

Så var jag tillbaka i Karlstad igen då. Jag åkte ganska tidigt igår, för jag trodde att jag skulle få besök av KP.. men det blev lite för sent. Vi får ta det en annan gång. Det är ju trots allt "bara" 40 mil mil emellan oss. Trodde iofs att det var mer.
     Igår fick jag ett samtal som överraskade på sätt och vis. Hon fick nämligen mitt telefonnummer på Facebook för några dagar sen. Himla bra mötesplats det där! Iaf så var det en tjej som jag umgicks lite med för flera år sen. Det var verkligen jättekul att höra från henne igen! Jag hoppas att vi ses när hon kommer till Karlstad någon gång. Hon är vanligtvis bosatt i Götet.
   Idag har jag jobbat och jag trivs kanon! Så härliga pensionärer och sådan positiv personal. Var även kul att träffa kollegor från förra året, särskilt då det visade sig att man gjort lite intryck iaf! Jag var ju lite grinig på dem som jag jobbat med eftersom det var någon/några som hade sagt att jag inte jobbade som jag skulle. Det är ju lite drygt om det bara är en person som har sagt något och sen så är det just det som väger tyngst. Well well, de jag träffade verkade iaf glada och se mig och jag var glad att se dem.
  Nu i eftermiddag/kväll har jag planerat att göra nästan inget alls. Kanske sticka iväg och sola litegrann, läsa, pyssla. Ja, det märks vad jag hittar på. Vore skönt att vila bort någon timme eller så också. Det får nog bli så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0