Måndagen 9:e Juni 2008

Hallihallå!
    Idag var det första gången jag gick bredvid på jobbet. Har ju som sagt var jobbat där förut, fast en trappa ned.  Kanske ska skriva att det är på ett demensboende. Jag var lite skeptiskt till att jobba där igen, med tanke på det som hände, men nu känns det bra och jag tror det kommer att bli mycket bra att jobba där. Nu var det ju bara första dagen och jag har inte träffat alla än, men det känns som att det här är ett mer positivt gäng i personalen än de som jag jobbade med förut. Pensionärerna har jag förstås fastnat för already!
   Nu ska jag skriva namn och mjoxx på hemtentan, sen åka och skriva ut den och lämna in den på universitetet. Ska även lämna in CH's hemtenta någon gång under dagen/kvällen. När jag har gjort det så ska jag träffa KA. Ska bli kul att få se hans nya ställe och förhoppningsvis träffa de två filurerna som han bor med.
OOOCH jo, det går att klaga om det är för FÖR varmt.

Püss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0