Onsdagen 11:e Juni 2008

God morgon raringar
   Idag tog jag mig en sovmorgon. Jag hade tänkte gå upp i hyfsad tid och städa och dona, men jag orkade verkligen inte. Jag får se hur mycket städande det blir idag. Om det blir fint väder hade jag nämligen tänkt lägga mig utomhus och förbättra brännan. Om det kommer att blåsa lika mycket som igår så känns det ju inte så lockande.
   Igår jobbade jag, eller gick bredvid som jag egentligen gör. Fast det blir mer som att jag är som en extrapersonal, för jag jobbar ungefär lika mycket som de andra och går inte bredvid särskilt mycket. Men det är kul, jag gillar inte att titta på när andra gör saker.
   Ikväll så åker jag kanske till Säffle, eller om det blir imorgon.. jag får se. Ska bli skönt att få semester utan att tänka på skolarbete och arbete. Jag börjar jobba på riktigt på måndag nämligen och då startar en riktigt jobbig arbetsvecka; sex dagar.

Nuuu, städa lite

Kommentarer
Postat av: Lina (Larsson)

Har äntligen tagit mig i kragen o kommit hit för att läsa lite! :)

2008-06-12 @ 14:00:20
URL: http://linuslusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0