Söndagen 29:e Juni

Hello party people!
Nu är jag hemkommen från Enköping. Det var kul att träffa CH's familia och vänner. Trevliga människor så klart!
På torsdagen kom jag fram sent så vi tog det lugnt. På fredagen fick jag se lite av Enköping. Det var hamnfestival där i helgen så vi gick och kikade lite på tivoli and stuff. Sen till systemet och sen hem för lite mat och mer slappande. På kvällen gick vi till kompisen T. Där spelade grabbarna "Spank the monkey". Jag fattade inte så mkt så jag spelade aldrig. Sen blev det TP, men det tog så lång tid så det blev aldrig avgjort. Gick inte alls bra för oss... men det var enbart för att vi fick konstiga frågor. Det är faktiskt sant, för CH är riktigt allmänbildad.
På lördagen var jag äckligt slö. Vi gick till systemet och inhandlade alkoholhaltiga drycker, för det var meningen att vi skulle festa på kvällen. Men jag bangade faktiskt till slut. Jag var inte festsugen alls. Stackars CH som säkert hade sett fram emot det. Kvällen spenderades i soffan framför "Fyra bröllop och en begravning" och senare galan för Nelson Mandela.
Idag blev det upp hyfsat tidigt då tåget till Karlstad gick 09.49. Det kändes lite dystert att åka hem, men snart ska man väl få besök iaf. Dagen har varit ganska seg iaf. Har handlat och det är väl det enda vettiga jag har gjort. Gick iofs på promenad med VS nu på kvällen.
Förresten, tro det eller ej.. men jag har Säfflelängtan :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0