Söndagen 8:e Juni




God Söndag på er!
Min dag kommer nog bli en god dag i alla fall, trots att jag har ont i tån efter att ha "slängt" en ölburk på den. Sen så har jag ju i och för sig en tenta som ska vara inne imorgon.. men jag är optimistisk. Det är bara en fråga som jag ska fylla på lite, så blir det nog bra.
     Igår kväll var det übertrevlig igen. Jag mötte upp DH och IL på Ica och sen vandrade vi bort till LB. Där bjöds vi på megagoda  tårtor.  Sedan spelade vi ett spel som heter "Hur fan visste du det?".  Jag vet inte  hur de riktiga reglerna  var, men vi körde det som vanlig frågesport. Killarna mot tjejerna. Tyvärr så vann killarna då, fast bara med ett poäng. Efter det (tror jag) så åkte vattenpipan fram. Jag har en känsla av att jag rökte mest. Inte braa.. men oj så gott. Körsbär smakade det.
Senare så spelade vi kubb. Jag tyckte inte att det gick så bra för mitt lag, så jag gjorde det enda rätta och bytte lag. Tyvärr verkade det vara så att jag var den felande länken eftersom laget som jag bytte till förlorade till sist ändå.
   Efter kubbet så var det dags för myggorna att anfalla igen, så vi gick in och satte oss. Eller vissa av oss dansade mer än satt. Det var såå roligt och det var så längsen jag fjantade mig och shakade så mycket. Wunderbar! Jag och IL var klockrena som Ronny och Ragge och ML var bra som "lilla söta, rara Anna".
  Vid 00.30-tiden så tyckte JP att det började bli lite segt, så vi gick och shakade på Harrys istället. Vi (eller mer Julia än jag) lyckades riktigt bra med att betala så lite som möjligt. Först så lyckades hon göra så att vi fick betala hälften av inträdet. Sen skulle vi dela på en drink, men han i baren trodde att vi skulle ha två. Då fick vi den ena gratis.. woho.
  Idag blir det som sagt att skriva färdigt hemtentan och någon gång under dagen/kvällen åker jag till Karlstad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0