Tisdagen 17:e Juni 2008

Hej hallå!
Jag har sovit såå länge i natt, och det var så skönt. Jag började nicka till vid halv tio igårkväll redan. Sedan tittade jag på tv och läste en stund innan jag läggde mig. Somnade kanske runt 22.30. Sen sov jag till 9.30 idag. Det blev alltså 11 timmars sömn. Gött!
Idag är planen att åka hem till IB. Det var roligt för det var så längesen. Ska nog ta med mig digitalkameran också, så att jag kan ta kort på alla katter! Innan jag ska till IB ska jag in på Lagerhaus för att jag såg att de hade fått in smultron i påse igen! Alltså sådana som man låter gro och växa inomhus. Jag och CH var på Lagerhaus för några veckor sen och då var smultronplantorna slut, men nu finns de igen för det såg jag igår när jag gick förbi. Woho!

Ha det finemang!


Kommentarer
Postat av: sophie

Hej! Vad Hääääärrrrligt att sova sa länge! :D snart kan jag göra det!! :)

2008-06-17 @ 11:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0