Tisdagen 24:e Juni 2008

Gluten morgen!
Sitter och kikar på MTV för en gångs skull. När jag var yngre satt jag och växlade mellan MTV och ZTV, men nu för tiden kollar jag sällan på musikvideor. Jag vet inte varför egentligen, med tanke på att jag har ett hyfsat stort musikintresse. Fast iofs, videorna intresserar mig oftast inte om de inte är riktigt roliga eller bra på något annat vis.
   Idag står det jobb på schemat, som sagt. Verkar inte som att jag får se snyggingen idag, för det var problem med att hyra bil.. men jag överlever nog.
   Haha, nu är det Britney Spears - Lucky på tv. Vilka minnen jag får av den. Jag, MF och CA  dansade på baksidan av huset hos papsen. Det var nog iofs på den tiden mor bodde där också. Vilka tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0