Ein List!

Plats? I min fula lägenhet.. men snart är det dags att befinna sig i Rom :D
Tillstånd? Nyvaken :O Råkade somna i ett par timmar.
I fickorna? Mkt grejer! Oftast bussbiljetter.
Vad händer ikväll? Göra vettiga och ovettiga saker
Vem ringde du senast? Mamma, eftersom hon ringde när jag tog min "lilla" lur
Vem mailade du senast? Mitt gym
Roligast förra veckan? Hmm.
Roligast denna vecka? Rom, som sagt :D
Favoritläsk? Cola
Favoritjuice? Vanlig apselsinjuice
Bästa grannen? Beror på vad som räknas som grannar. De bästa på min gata är VS & CH, förstås!
Sämsta grannen? Jag verkar bara ha trevliga grannar.
Frisyren? Kortare än vad jag är van vid tidigare. Ljusbrunt med röda skiftningar. Efter Italien ska jag nog försöka med att bli blond igen.
Vad vill du ha för hårfärg? Blond, just nu.
Idrottar du? Motionerar iaf.
Tycker du om att ligga på stranden och sola? Med en bok/tidning i handen eller trevligt sällskap.. visst!
Vad har du ätit idag? Pyttipanna
Har du växt något det här året? På bredden :/ Men jag tror å andra sidan att det börjar minska :D
Har du gått upp/ner i vikt det här året? Som sagt
Vilket år har varit ditt bästa? Jag vill minnas att jag gillade 2005
Vad ser du fram emot? Rom! Surprise, surprise?
Vad har du ångest inför? Att jag inte kommer att våga säga en sak innan det är "för sent"
Hur långt hår har du? Det längsta är till lite längre än hakan.
Är du nöjd med det? Apselut. Trodde inte att det skulle passa mig så jättebra, utan ville bara testa.
Går du i skolan så mycket som du ska? Nästan.
Vad ligger på ditt databord just nu? Jag har inget direkt databord eftersom jag bär runt på min dator. Men mitt skrivbord har en massa saker.
Varför blev du arg senast du var det? Oj, jag kommer inte ihåg.
Hur ofta städar du? Ordentlig städning var i torsdags/fredags.
Hur luktar du nu? Använder sällan parfym under vardagar.. så jag luktar.. människa, tvål, shampo, deodorant.. (som visserligen innehåller parfym)
Vad ska du göra i helgen? Då befinner jag mig i Rom
Vilket tv-program såg du på senast? War at home
Får du/din familj hög telefonräkning? Ibland. Nu blir det nog mkt :(
Drömålder? 20
Knark? Nej!
Ditt bästa internettips? communities.com Massor med trevliga människor.. men en hel del otrevliga också.
Senast köpta pryl? Vet inte :S
Kär just nu? Inte kär.. men lite förälskad kanske.
Sex just nu? Det hade varit lite komplicerat
Keps eller mössa? Keps! P g a årstiden.
Kängor eller pumps? På mina fötter så är väl kängor mer rätt än pumps
Dvd eller vhs? DÄVÄDÄ
Favoritserie? Scrubs <3
Har du någonsin färgat ditt hår svart? Nä, det hade nog inte sett så bra ut på mig.
Skåne eller norrland? Jag har aldrig varit i Norrland. Jag skulle vilja åka dit ett tag, men om jag skulle bosätta mig nånstans så skulle det nog vara Skåne. I like Skåne :D
Kaffe eller läsk? Läsk
Brukar du gå på McDonalds? Brukar och brukar.. det händer.
Hamburgare eller pizza? Pizza.
Snygg eller snäll? På mig själv eller andra?
Tv eller radio? Tv.
Plugga eller jobba? Beror på.
En grej du inte kan klara dig utan? Mp3-spelaren.
Kan du köra bil? Mjaaa.
Vad tycker du är snyggt? Leenden

Kommentarer
Postat av: Miriam

Jag tycker du ska våga ;)

2008-05-12 @ 22:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0