Måndag 5 Maj

God dag :)
     Idag skulle jag egentligen ha varit på föreläsning, men klantiga jag måste ha tappat mitt busskort någonstans. Jag brukar ha som vana att gå in till stan och ta bussen därifrån till universitetet, istället för att ta bussen ända hemifrån. Anyway så kom jag in till stan två minuter innan bussen skulle gå och skulle precis plocka upp mitt busskort, men det fanns inget busskort att plocka upp. Jag hann inte ta ut några pengar heller, så det var bara att vandra hemåt igen. Väl hemma har jag städat och läst kurslitteratur. Lite senare idag så blir det nog en joggingtur. Det var längesen!
   Jag har haft en trevlig helg. På fredagen åkte jag hem till min far och hade en lugn hemmakväll. På lördagen åkte jag till Karlstad och umgicks med TJ. Vi fixade mat och kollade på Pathfinder . Det var en bra film.
   På söndagen så umgicks jag med TJ igen. Vi promenerade, åt jättegod violglas och lyssnade på bra musik. På kvällen mötte jag MB och vi satt vid vattnet och babblade ett tag. Sen gick vi hem till henne och kollade på Parlamentet  och Sanningens ögonblick. Det sistnämda är ju ett otroligt rubbat program. Jag förstår inte hur man skulle vilja ställa upp på det där. Jag är övertygad om att människor behöver få ha sina hemligheter.
   Iaf, det har helt klart varit en helg i min smak.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Håller med om sanningens ögonblick, helt kass! men är man så desperat efter pengar så :S

2008-05-07 @ 20:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0