Onsdag 14:e Maj 2008

Nu har jag precis anlänt hos fadren i Säffle. Anledningen till det är att imorrn åker vi till Rom! Det ska bli så kul att lämna Sverige för en vecka och upptäcka Rom på riktigt. Nu har jag läst så mkt om det i skolan så det är på tiden.
   Stora resväskan är nästan färdigpackad. Det är bara lite kläder som är i tvätten nu som ska med sen också. Funderar dock på att ta bort lite kläder. Jag, som många andra, har en tendens att plocka med mig liiite för mkt grejer. 
   Idag ska jag bara ta det lugnt hade jag tänkt. Fixa iordning det sista och så. Imorrn åker vi från Säffle vid 05.00 skulle jag tro. Jag vet inte riktigt när vi ska vara i Göteborg.. och inte när vi är framma i Italien heller. Vi ska iaf mellanlanda i Bryssel.

Wieee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0