Torsdag 1 maj

Maj maj måne, jag kan lura dig till Skåne. I Skåne finns en apa som kan lura dig tillbaka. Jajjemen, idag är det första maj och det betyder ju att det var valborg igår. Kvällen spenderades som sagt hemma hos NT, eller i hans föräldrars hus. Först blev det grillning på altanen. Jag och JE tog en kort sväng till majbrasan eftersom den låg alldeles i närheten. Vi skulle bara vara ute en stund eftersom jag frös som en tok, men JE träffade några av sina gulliga elever så det var ju tvunget att stå och prata. Vi passade även på att plocka lite vitsippor som de andra fick.
   Efter ett tag blev det kyligt på altanen så folk började vandra in i huset. Det var inte så populärt så det blev att gå in i lillstugan istället. Där började folk somna, bland annat LB så jag och hon tog följe hem. En väldigt lugn men trevlig valborg för min del.
   Idag ska jag läsa lite i Inledning till etiken och sen vid 15-tiden ska jag och titta på bror och far när de spelar på Stora torget i Säffle. Jag och pappa konstaterade igår att det finns väldigt många torg i Säffle, för att vara en så liten stad. Det bästa torget är förstås Annelundstorget ^^

Anyway, see ya!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0