Beverly Hills


Jag sitter nu hemma hos mor och är inne på fjärde avsnittet av Beverly Hills. Det är synd att jag inte har Tv400 hemma i Karlstad. Eller så kanske det är lika bra, med tanke på att det tar av min pluggtid att kolla på Bevvan. Fast jag har faktiskt varit duktig med pluggandet idag, och jag kan faktist plugga samtidigt som jag tittar på TV. Kanske inte lika bra som utan, men hey, all work and no play makes me a dull girl.
Jag var riktigt besatt av Beverly Hills när jag gick i gymnasiet (vilket iofs inte är så längesedan) Jag skyndade mig hem varje dag för att se. Vilken hårfärg jag hade kunde helt bero på karaktärerna i serien. Ssch, det är min stora hemlighet och last.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0