Gästabudstrött

Eller, egentligen är jag väl bara gästabudsslö, för särskilt trött är jag inte. Jag ser fram emot en lugn dag med tv, läsning och onyttig mat.
   Gårdagen var kul! Det enda misstaget vi gjorde var att lämna förfesten. Jag tror att de flesta var eniga om att det var roligt här hos mig. Vi pratade om dittan och dattan. Fick höra lite historier från JP som nu bor i Malmö. Det var synd att varken hon eller jag kom ihåg poängen i hennes historier, hihi.
   Vid 23-tiden gick vi in till centrum. Tyvärr så var det så lång kö på alla ställen så ingen hade direkt någon lust att gå in nånstans. Jag var väl den som var mest envis med att gå in nånstans, eftersom jag ville dansa. Men det var OK då det hade varit en hel del dans hos mig, tro det eller ej. Vi var bara sex personer så det fanns lite utrymme för dans.
   Anyway, vi gick till Burger King så att människorna skulle få sig mat.. Som ni kanske minns så är ju inte jag så förtjust i BK så jag gick till Sjökvistens som ligger bredvid och köpte en baguette.Den hade säkert varit jättegod om jag inte hade slängt den i backen på hemvägen. Jag var ledsen/arg på några tjejer som provocerat mig. Istället för att det fick gå ut över dem så gick det ut över baguetten. Det var antagligen lika bra.
  Tack fina tjejer och killar för en rolig kväll. My precious friends, tihi.

           

Kommentarer
Postat av: Julia

ja superkul att dansa i sängen!!! we rockade!!!

2008-10-12 @ 22:49:03
URL: http://sundaaycircus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0