Phest.

Så.. ikväll är det fest i min lilla 20-kvadratare. Innan dess ska det fixas lite här hemma. Borde dammsuga lite, skura ur kylskåpet och så måste jag (vi) handla lite mat så att vi livnär oss idag. Vin på fastande mage är väl inget att rekommendera. Borde väl också köpa lite snacks.
   Jag vaknade och var jättepigg, fast jag hade velat sova länge idag. När jag vaknar utan att väckarklockan ringer så har jag väldigt svårt att somna om. Så nu är jag uppe iaf, även om jag inte varit mer produktiv än att duscha.. men jag tror faktiskt att jag hinner med allt annat också innan det blir kväll. Som jag skrev igår, det är ju faktiskt helg, vilket betyder att allt utom festandet gärna får gå i slow motion.
  Nu höll jag på att skriva om skola och omtenta, men det funkar ju inte ihop med min princip om att helg är helg (även om jag nog måste plugga nästa helg för att ha en chans att hinna med)
Sååå... ha en fin daaag.
(Märks det att jag gillar Lolcats eller? )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0