Torsdag 16/10

Hallilå!
   Diskussionen idag blev intressant. Det vore synd att påstå att jag var en av de drivande personerna, men det var inte bortkastat eftersom jag åtminstone känner att jag lärde mig något och jag blev mer inspirerad till att fortsätta läsa historia. Jag har känt mig ganska opepp på det ett tag nu, men det beror nog mest på att det är så mycket att göra hela tiden.
  Annars har jag inte gjort något speciellt idag. Har haft huvudvärk så jag har inte orkat plugga något. Både jag och min mor misstänker att det är nacken som spökar. Jag sitter lite konstigt ibland när jag pluggar/sitter vid datorn. Vore kanske bra att låta bli att ligga/sitta i sängen och datorisera nån gång ibland, höhö. Men ärligt talat, jag är slö. Sitta upp på en hård stol när man kan ligga i sängen? Jag tror valet är ganska självklart.
  Jag kom i alla fall iväg och tränade idag. Körde enbart kondition, men det gick inte alls lika bra som det gjorde i måndags. Jag kände mig jättetrött efter 20 minuter på löpbandet, så jag körde 10 minuter cykel med mycket motstånd. Alltid något!
  Jag är mycket sugen på att gå på bio ikväll, men ingen verkar ha tid för mig (Jag är inte bitter). Det skulle ju inte vara omöjligt att gå själv, men jag tror att jag sparar pengarna till någon faktiskt har tid för att gå på bio. Yeahj! Istället ska jag städa..mycket roligare.

Kommentarer
Postat av: Sophie

kan man ga pa bio pa ett virtuellt sätt? I detta fall kommer du att ha trevligt sällskap :D

2008-10-16 @ 20:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0