Trött,trött,trött

    Idag har jag varit "olagligt" virrig igen. Jag har varit så virrig så att jag inte ens vill berätta om mina missöden idag. Jag mötte iaf IB efter att jag varit i skolan och det var guld värt att han sa att jag har otur, istället för att säga att jag borde skärpa mig. Fast ja, det vore kanske inte fel att försöka hålla lite mer ordning på sig själv och sina tillhörigheter, men min bror och jag är överens om att det är något genetiskt. Han är lika "duktig" på att slarva bort saker han. Låt oss bara säga att det jag letade efter kom tillbaka och att allt är frid och fröjd (Jag ska skärpa mig ett litet tag)
   Jag var alltså på universitetet idag. Vi hade historiedidaktik och det driver mig till vansinne. Föreläsaren är lite för rörig och stressad för min smak. Jag föredrar lugna, sakliga föreläsare.. men vem gör inte det? Efter föreläsningen åkte jag in till stan och köpte peruk. När jag kom hem så testade jag peruken och den ser ut som en clownperuk. Det var ju inte riktigt meningen. Någon som ska vara clown och vill köpa peruken av mig?
  Sen blev det gymmet ett tag. Massa styrka och lite kondition. Hade inte jättemycket ork. Sen var jag tvungen att köpa mat. Jag hade egentligen redan gjort det, men IB råkade gå iväg med min påse.. haha! Han bar den eftersom han var snäll och packade i den när vi hade varit på Konsum. Sen blev jag virrig och vi glömde helt bort att han hade den i handen, haha! Så jag åkte bussen hem utan min mat och när jag åkt i ett par minuter så ringde han (det gör han aldrig). Ja ja, han ville inte ha min vegetariska mat, men mjölken kunde han dricka upp sa han.
  Väl hemma i hemmets lugna vrå så blev det quornburgare, How I met your mother, Vem vet mest och lite plugg. CH har lärt mig att man inte ska plugga dagen innan tenta, så jag lyssnar på honom delvis. Jag vet ju hur det gick förra gången, hm.
  Nu blir det Dobidoo, Sing-a-long och sen sova eftersom tentan är klockan nio imorrn. I'm such a panchis. Svengelska is the shit (eller advääänce änglish, what har du to say about det, Julia?)
Puss! Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: sophie

Lycka till gumman! jag tror pa dig!!!

kramar!

2008-10-24 @ 20:18:26
Postat av: Julia

japp nåting iis bätter tän ädvänced inglish

2008-10-25 @ 01:10:54
URL: http://sundaaycircus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0