Skärpning!

Jag ger er friheten att skälla på mig för att jag inte pluggar som jag ska. Anledningen: ett spel på mesmo på facebook. Jag och ch har spelat stora delar av dagen. Vi är beroende helt enkelt. Spelet går ut på att man ska bli kändis. Vi båda är på nivå tjugonånting och det finns väl fem gånger så många nivåer, hihi. Har iaf pluggat en del idag. Vi har även lunchat ute och köpt en glasskopa till ch's mamma. Well well, ska väl ta och plugga lite mer nu. Längesen jag gjorde det så sent på kvällen. Puss!

Kommentarer
Postat av: sophie

Vad duktig du är, sa mycket pluggande i början av skolaret!

Hoppas du har det bra där i Enköping!

Manga kramar

2008-09-02 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0