Trotsig tonåring köper stövletter

Jag har känt mig som en trotsig tonåring hela kvällen. Jag vill helt enkelt inte göra något. Jag har knappt pluggat (har dock visat sig att jag ändå varit mer seriös än flera andra i kursen, men.. man ska väl inte jämföra sig) och jag har inte direkt haft någon lust att prata med någon heller. Så om nån känner att jag varit kort i tonen så är det bara för att jag är på sådant humör. Förhoppningsvis så är det snabbt övergående.

Något jag har haft lust med är dock shopping. Jag har inte direkt varit en skonarkoman, men på senare tid har det blivit en hel del skor. Detta var på sätt och vis ett spontant köp eftersom jag inte hade tänkt närmare på att köpa höstskor, men å andra sidan så är vita stövletter något som jag har tänkt på att jag velat ha länge. Känns lite 60-tal på något vis. De är iaf köpta på skopunkten där det är fraktfritt tills....imorrn.


Kommentarer
Postat av: Fia

Tack =)

2008-09-04 @ 11:20:43
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: sophie

superfina skor! :)

2008-09-04 @ 13:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0