Söndag 13 april

Hallå!
     Idag var det meningen att jag skulle åka till Karlstad och gratta VS som fyllde 21 år igår. Dessvärre känner jag mig inte kry än och därför orkar jag faktiskt inte ta bussen in till Karlstad. Det hade varit en sak om jag redan befann mig där, men jag tycker det är så jobbigt att åka bil/buss/tåg när jag är sjuk. Dessutom har jag fått en hel hög med prov som ska rättas. Det känns bra att få det uppdraget och förtroendet. Visserligen ska min handledare titta igenom hur jag har rättat, men det skulle ju bli lite konstigt om hon inte skulle göra det. Hon ska ju trots allt bedömma mig på det som jag har gör.
    Kalla mig en nörd om ni vill, men det är faktiskt en skön känsla när elever gör ett bra resultat på ett prov som jag har konstruerat som handlar om saker som jag har lärt ut. Självklart är det till största del deras egna förtjänster och jag känner stolthet. Jag brinner verkligen för det här yrket. Jag kan knappast vänta tills den dagen då jag (förhoppningsvis) får egna elever vars undervisning jag själv är ansvarig för.
    Nu ska jag fortsätta med att se på komediserier och rätta prov.

See ya later alligator....nananana... in a while crocodile...

<3

Kommentarer
Postat av: lalala

AFTER a while ;P

2008-05-01 @ 19:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0