Tisdagen 12:e Augusti 2008

När jag skulle skriva rubriken så råkade jag först skriva Juni. Hm, ja ibland är jag en aning förvirrad, men det är inget nytt för alla som jag känner.
Just nu sitter jag hemma hos mor och bara tar det lugnt. Njuter av att vara ledig och firar den med jordgubbsyoughurt. Jag gjorde sista dagen på jobbet och det var både skönt och tråkigt. Man fäster sig ju så vid individerna som bor där. Jag fick en riktigt bra avslut med många gapskratt, så jag kan inte klaga.
Igår åkte jag då till Säffle och denna gång är jag som sagt hemma hos min mamma. Julia var här igår och vi kikade på "Evan Almighty". Det var en rolig film. men inte lika rolig som "Bruce Almighty", men varför jämföra?
Idag var planen att jag skulle träffa Linnéa, men tyvärr blev det inte så. Det kommer fler tillfällen när det kommer att passa bättre. Vi bor ju vanligtvis i samma stad så. Ikväll ska jag hem till Lovisa och bror för att baka muffins och kanske pyssla lite.. beror på hur mycket tid det finns :)
Följande dagars planer:

  • Onsdag - åka tillbaka till Karlstad och städa lite innan CH kommer dit :)
  • Torsdag - umgås med CH. Vet inte vad vi hittar på
  • Fredag - Åka till Säffle igen. Käka på Galna Tuppen
  • Lördag: Hälsa på grandma som fyllde 70 i måndags. Annelundsfesten
Har lite att göra m a o, men bara roliga saker!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du maste förklara nagon gang hur du ändrar lay-outen :) är trött pa min :p

Hoppas allt gar bra!

kramar

2008-08-21 @ 23:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0