Enköping

Nu befinner jag mig hos min schnygging igen. Känns som att jag borde ha åkt hem efter det som har hänt, men jag åker dagen innan begravningen istället. Begravningen äger rum på torsdag, vilket blir lite tokigt eftersom min bror fyller år då. De fick ta den dagen som fanns och som var innan jul, så det fick bli då.
  Det känns i alla fall skönt att vara här igen. Vi skildes åt i måndags,  men nu råkade det bli så att jag åkte hit eftersom att vi skulle ha setts för sällan annars. Det blir så, ibland ses vi ofta och ibland kan det ta ganska lång tid mellan våra möten. Det är liksom nackdelen med ha distansförhållande, som ni kanske har förstått/vet.
   Fick gå upp 04.45 imorse, vilket jag verkligen inte är van vid. Att jag inte somnade förrän efter 00.30 i natt gjorde inte saken bättre. Min buss gick från stationen 05.55 och eftersom bussarna börjar gå cirka 05.50 så fick jag knalla till stationen. Lyckades halka en gång, men det gjorde inte ont. Det är liksom som att jag har blivit härdad.. eller så har jag för mycket fläsk, höhö.
   Första stoppet blev i Örebro och därifrån åkte jag sedan regionaltåg till Enköping, där jag blev uppmött av CH. När vi kom hem till honom så lyckades jag ta igen nästan alla missad sömn. Just nu är jag alltså ganska pigg och jag hoppas det håller i sig för vi ska nog hem till en kompis till CH ikväll. Han ligger för övrigt och vilar nu, med täcket över ansiktet. Kanske borde störa? Ja, jag tror det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0