Segisdag

Festen igår var skoj. Det var som i fredags fast mer folk och mer alkhol som flödade. GH World Tour gick varmt hela tiden och jag både sjöng, spelade bas, trummor och gitarr. Trummor var helt klart roligast, eftersom att det efter sången är det mest verklighetstrogna. De ser ju ut precis ut som ett vanligt digitalt trumset, förutom att digitala trumset oftast inte har olika kantfärger.
   Det enda negativa med festen var att min telefon inte verkar vara vän med snubben som vi va hos lägenhet. Både i fredags och igår blev det dålig mottagning så fort vi kom in i lägenheten. Very mysko, om ni frågar mig.
   Dagens planer är att ta det lugnt. Jag borde plugga också och det ska jag nog. Ska sympatiplugga med CH lite också. Så det finns två goda anledningar att plugga. Sen vill jag inte stressa föör mycket i januari med tanke på det som ska göras då: två tentor och ett biografiseminarium. Jag har ännu inte lånat någon bok till det, men det lutar åt att jag lånar Malcolm X. Jag är tacksam för tips andra alternativ också.
See ya later!


Den här låten spelades ofta på GH World Tour

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0