Onsdag 4:e Juni 2008

God förmiddag!
Jag fattar inte att klockan redan är 10.40. Jag har blivit så slö nu för tiden. Skärpning! Jag har iaf tvättat idag, så helt oduglig är jag väl inte, haha. Ska snaart sätta igång med att arbeta med hemtentan. Ska satsa på att skriva åtminstone fem sidor idag. Inte för att sidantalet spelar någon roll egentligen, men det är lättare att ha ett sådant mål eftersom jag har börjat skriva lite på alla frågor.
Dagen ska alltså ägnas åt hemtentan. Ska även säga hej då till CH som åker hem idag, buhu. Meeen, jag är hoppfull :) Ska se om jag kaaanske hinner spendera någon timme eller så i solen. Tveksamt dock.

Ha en underbar dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0