Tisdag 3:e Juni 2008

    Jag vet att det var cirka 80 år sen jag uppdaterade sist. Förlåt. Jag har faktiskt een ursäkt. Jag har faktiskt tänkt att jag skulle överföra min resedagbok till bloggen så att ni kan få ta del av den, men jag har inte haft tid. Därför har jag inte skrivit någonting annat heller. Jag lovar att ni ska få resedagboken så fort jag är färdig med min hemtenta. Den ska vara färdig senast på måndag. Jag hoppas att den blir färdig innan det, men just nu ser det mörkt ut.
     För tillfället är jag väldigt glad. Det känns  som att saker rullar på. Skolan är snart slut för terminen, jobbet börjar snart på en ANNAN avdelning och jag går runt och är nyförälskad. Det är inga fel alls egentligen.
Planerna för dagen:
  • Fika med HJ
  • Hjälpa CH att städa inför flytten
  • Skriva hemtenta
  Idag ska jag nog hålla mig undan solen, eftersom jag blev lite röd igår och jag inte har införskaffat någon solkräm. Det kanske också blir ett projekt för dagen. Jag borde även inhandla nya arbetskläder, men det gör jag på torsdag eller fredag tror jag.

Nu blir det att klä på mig och sedan slita håret över hemtentan i någon timme eller så.

Ha det finemang sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0