Ge mig lunch, tack

   Sitter för tillfället på universitetet och inväntar lunch. Jag hade räknat med att komma hit vid åtta,  men på grund av vissa omständigheter så kom jag inte hit förrän halv elva. Dock fick jag gjort lite plugg hemma innan jag åkte, så det är OK. Innan jag började skriva det här läste jag om de olika stånden. Intressant, huh? Ok, inte bland det intressantaste jag läst tidigare.. men det funkar.
   Ska sitta här till 19 idag hade jag tänkt. Sen har jag lite ärenden att ta itu med innan jag kan åka hem och plugga lite mer. Imorrn är sista dagen innan tentan och då ska jag inte var lika intensiv  med pluggandet. Har en känsla av att det bara blir fel om man inte får lite tid på sig att låta kunskaperna sjunka in. Är inte hjärnan väldigt fascinerande?
   Fyra minuter kvar till VS låter mig få äta, höhö. Ska packa ner datorn och kila ner till henne nu. Jag förstår mig inte på folk som vågar lämna kvar sina datorer på sin plats. Crazy!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0