Go möra!

Kusinen utmanar och jag vågar inte göra något annat än att anta den utmaningen.

Hatar du mer än 3 personer? Nope.
Vilka är dina favoritskor? Mina fulsnygga skor av märket jag inte kommer ihåg.
Har du fällt krokben för någon? Icke!
Vilket stjärntecken är du? Vädur
Vilken tid föddes du? Lördag  kl 17.17 (stod 17.16 i födelseannonsen.. but that's sooo wrong)
Vilka är dina favoritfärger? För något år sen hade jag utan tvekan skrivit rosa och gult. Funkar väl fortfarande, men jag har nog blivit mer dunkel (när det gäller färger!) Kanske har med årstiden att göra iofs.
Sommar eller vinter? Båda har sin charm.
Vilken färg gillar du att ha på dig? Grått (har blivit mycket av det på sistone fast jag egentligen inte tänkt på det förrän nu)
Vilka färger har din mobil? Svart och orange
Var är ditt andra hem? Andra hem? Jag har många hem.
Har du dåliga betyg? Ibland..
Vad var ditt första husdjur? Katt (fast de fanns ju redan innan jag kom till världen så jag vet inte om jag kan skriva att det är mitt första husdjur, i deras ögon var jag nog deras husdjur ;p)
Spelar utseendet någon roll? Yesh. Beror på i vilket sammanhang förstås.
Tar du första steget? Väldigt sällsynt.
Favoriträtt? Dunno.
Hur många barn vill du ha? Mer än ett. men inte fööör många.
Äger du ett vapen? Mitt paraply
Har du någonsin trott att du varit kär? Yesh yesh
När grät du senast? Hm, måndags? (När blev jag så blödig? :o )
Vad gjorde du igår kväll? Umgicks med far, åkte hem till mor
Har du någonsin varit i ett slott? Jo då
Vad är dina smeknamn? Esca, Jessie (av några få... annars kallas jag nog mest för mitt namn.
Tänker du på någon just nu? Mig själv & karaktärerna i Beverly Hills.
Har du varit kär? Jao!
Har du blivit sårad? Jo men visst.
Har du kallat någon för älskling? Yeshlie

Röker du? Ibland med alkohol i blodet.. men det är inte ofta då heller.
Äger du en diamantring? Nej
Äger du en Backstreet Boys CD? Tror att jag har en.
McDonald's eller Max? Max (sorry VS & IB ;) )
Gillar du dig själv? För det mesta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0