Hallilå

Har inte haft någon blogglust på några dagar. Inte så mycket nu heller, men några rader kan man väl skriva :)
I onsdags kom CH hit. På torsdan var vi på bio och såg Låt den rätte komma in. Bra film!
På fredagen rände vi runt på stan för jag skulle ha smink och lite andra grejer. På kvällen kikade vi på TV och lagade mat. Quornfiléer, strips, bearnaisesås och en sallad till det. Det är en av mina favoriträtter så jag var nöjd.
  Igår tog vi det lugnt. Vid tretiden började jag locka mitt hår, för jag visste att det skulle ta evigheter. Efter 1 ½ timme kände jag mig hyfsad nöjd med håret. Sen blev det att sminka med massor av glitter, dra på sig paljettklänningen och sedan ta bussen till LB. Det var en kul fest,  som alltid i goda vänners lag. Senare gick vi till Nöjes och dansade en massa. Pallade inte att ha på mig på skorna, eftersom jag inte är van att ha högklackat, så jag dansade helt enkelt med skorna i handen. Det funkade det också, även om det var lite riskabelt då det faktiskt kan finnas glas och så på golvet. Blev bara trampad på foten en gång iaf.
  Jag och CH gick hem tidigare än de andra eftersom han skulle med bussen tidigt idag. Vi fixade baguette på Sjökvistens och så gick vi hem. När vi var på Orrholmen så möttes vi av flera ambulanser, polisbilar och brandbilar (kan ha varit en av något också, jag kollade inte så noga.) Anledningen till detta fick jag läsa hos NWT i morse. Väldigt tråkigt när sånt händer.
   Idag har jag läst en massa kurslitteratur, annars har inte mycket vettigt blivit gjort. Nu kikar jag på Bondfilmen på TV3. Vi får se när jag blir uttråkad ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0