Härlig helg

Jag är mycket nöjd med helgen. Jag känner mig utvilad men inte uttråkad och det är ju himla bra. Nu är jag redo att möta en ny vecka med ny kurs. Går bara två eftermiddagar (måndag,tisdag) den här veckan och sen är jag "ledig" till på måndag. Ska så klart plugga så mycket som det krävs, för jag tänker ALDRIG komma efter igen.
Anyway, igår var det som sagt middag hemma hos paps. Mycket gott, mjums mjums. Vi kikade på tv och slöade mest. Fick skjuts hem i en ny bil av det nyförlovade paret. Wieha!
   Idag åkte jag tillbaka till Karlstaden. Gick runt lite på stan och kollade på alla julgrejer. Köpte pysselsaker plus soppor som jag vägrar att äta mer. Urk vilken konsistens. Mycket kan jag göra för att gå ner i vikt så att jag kommer i klänningen, men jag vägrar att äta något med sån äcklig konsistens. Får väl försöka träna lite hårdare istället.
På eftermiddagen träffade jag SG och det var verkligen på tiden! Jag hoppas att hon snart kommer och hälsar på snart igen och att hon så småningom flyttar hit. Mycket härlig och rolig tjej.
    Nu under kvällen har jag mestadels pysslat medan jag tittat på tv. Har även varvat lite med städning, men det ser fortfarande katastrofalt ut. Nu ligger det dessutom pysselgrejer överallt. Vill inte plocka bort eftersom jag vill fortsätta göra mer imorrn. Måste bara införskaffa lite mer papper.
  Hoppas ni hade en fin helg och att ni får en toppenvecka! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0