Personlighetstest

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare.








 

Jag tycker personligen att det är mycket av det här som passar in på mig. Vad tycker ni som känner mig? Det är ju ganska roligt att religionslärare står som ett av alternativen för karriärer. Woha, jag har valt rätt! Testet har jag hämtat här.


Kommentarer
Postat av: Mikael Grön

Jag fick också religionslärare i min lista, men det var nog det enda som var likt. :) Stämde någorlunda bra dock! Många chefsposter... ;)

2008-10-13 @ 00:32:04
URL: http://www.nobless.se
Postat av: Mikael Grön

vänta nu... Religionslärare? Har du gått å blitt religionslärare? Det är ju fantastiskt! :D Det skulle jag också vilja bli... Men med mina åsikter och svårighet att hålla dem för mig själv tror jag knappast jag skulle få vara kvar länge.



Får man lära ut de mer alternativa och mindre erkända teorierna kring de olika religionerna? Har du sett Zeitgeist - The Movie? Det är nog lite din plikt som religionslärare tror jag. ;)



Kram!

2008-10-13 @ 00:37:52
URL: http://www.nobless.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0