Idol

Föra fyra år sen, på den tiden när jag fortfarande var tonåring, så lovade jag mig själv att bojkotta "Idol". Anledningen till det var att jag själv gick på audition och av någon konstig anledning så började jag gråta när juryn sa att jag inte gick vidare. Det var konstigt, för jag har ju aldrig velat bli någon idol, inte på det viset iaf. Anyway, än idag så tittar jag på idol och har nog sett åtminstone 80 % av avsnitten. Det är väl inte det man kallar att bojkotta va?
  Sitter och kikar nu och min "idol" är Lars. Utan tvekan. Jag blev tårögd.. pinsamt men sant. Nya juryn är förresten så mycket bättre än de förra. De här verkar vara mer entusiastiska och det gör enligt mig bättre tv. Anders Bagge är ju för härlig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0