Noll koncentration

Jag försöööker verkligen att koncentrera mig på plugget, men det verkar inte som att jag koncentrerar mig tillräckligt mycket för nästan inget fastnar. Det är fortfarande ett virrvarr. Det gick ganska bra när jag fpluggade imorse, men nu är jag rastlös som en tok. Det positiva med att jag inte kan koncentrera mig på plugget är att jag tror att jag har lyckats lära mig min stämma till en låt i bandet. Synd att det inte var det som var prio nummer ett just nu.
   Jag tror att jag vet anledningen till att att det gick så bra i morse. Jag tänkte nämligen: "Åh, vad skönt att det ska bli att lägga sig under täcket igen och läsa", för visst låter det ganska mysigt? Nu är jag dock inte så himla sugen på att ligga under ett täcke längre. Nu vill jag vara social, röra på mig, kanske gå på fest. Jag har försökt tänka mig en "Benjamin Syrsa" som säger åt mig att "Kom igen, plugga nu! Det kommer bli jättekul och du kommer att lära dig så mycket så att du kan leka Besserwisser sen". (Man blir liiite galen av att vara hemma och plugga så mycket.) Det borde tilltala mig väldigt mycket eftersom jag brukar bli glad av att kunna lite mer än andra, haha! Ja ja, nu ska jag försöka locka fram den där rösten. Önska mig lycka till!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Sophie

Lycka till med tentan imorgon gumman!

jag tror pa dig!

kramar

2008-09-19 @ 20:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0