Jag har gjort det igen

Igår vaknade jag klockan fyra och kunde verkligen inte somna om. Jag gick upp en sväng mellan halv fem och fem och försökte sen att sova en gång till, eftersom jag åtminstone skulle ha ett par timmar på mig. Tror ni att det gick? Nej, halv sex var det jag som var uppe och tog mig en kaffe.
    Idag vaknade jag senare, men ändå alldeles för tidigt. Jag vaknade nämligen en stund innan klockan sex. Jag börjar jobba klockan  fyra idag så jag kunde åtminstone få sova ett par timmar till. Anledningen till detta är att det är SJUKT varmt i lägenheten. Jag är liiite irriterad på att det aldrig kan vara normal temperatur. Om fönstret är öppet fryser jag och om det är stängt blir det vaaarmt. Ni märker ju vilka stora problem jag har ;)
    Anyway, nu är jag uppe igen och jag har slängt i en tvätt. Jag hade tänkt somna om till klockan sju (efter att ha öppnat fönstret).. men näää. Jag har gett upp. Jag jobbar till 21.30 ikväll och då kommer jag nog vara riiiktigt trött. Jag överlever dock med tanke på att jag inte börjar förrän klockan 12 imorrn. Det är antagligen sista jobbhelgen också, om inget annat händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0