All alone..... snyft?

Det längsta jag har kommit idag är till tvättstugan. Sorgligt, men sant. Det finns två anledningar till det:
  • Plugg (som är den största orsaken)
  • Att mitt hår ser ut som hell. Har inte tvättat det, eftersom jag försöker göra det mer sällan. Funderar dock på att göra det nu ikväll, för jag står inte ut även fast det bara är jag som ser det.
   Plugget gick jättebra fram till klockan fyra ungefär. Sedan dess har jag inte fått så mycket gjort. Nu blev jag bloggsugen så jag fick dämpa begäret lite.
   Nu påminner MB mig om att jag är alldeles ensam. Så elakt. Jag har inte sett en människa som jag känner sen Cåkte i lördags kväll tror jag. Detta är ju bara för sorgligt. Ska iaf försöka dra ihop ett gäng som vill bowla och kanske nåt mer på lördag. Jag behöver vara social, nu! Imorrn får jag iaf träffa kurskamrater och babbla lite, så jag kommer ut ur min lilla bubbla.

Kommentarer
Postat av: sophie

Om du vill prata ... du vet var jag befinner mig. Kanske svart att verkligen prata i en icke-virtuell kontext, men babbla kan vi iaf :)

kramar söta du!

2009-01-06 @ 17:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0