Hey hey

Okej, eftersom det finns folk (en folk), som klagar på min inaktivitet så får jag väl ta och skriva ett inlägg. Jag förstår att det är mycket frustrerande att inte veta vad jag gör och inte gör.
   De två senaste veckorna har jag haft VFU. Det är kul att komma ut i skolan igen. Än så länge har jag inte hållt i någon egen undervisning, men det kommer jag att börja med till veckan. Då blir det till att undervisa åttor om andra världskriget. Det ska bli kul, men också svårt. Jag vet inte hur stor koll de har på det hemska som hände, men det återstår väl att se.
   Annars har jag umgåtts en del med CH. Han var hos mig förra helgen och nu är jag hos honom. Vanligtvis brukar vi inte ses två helger i rad, men på grund av att han fyller år imorrn så får jag ju lov att komma hit. Ikväll  blir det fest, med andra ord. Innan dess ska de handlas, städas, fixas och badas.
  Hm, hm.. jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta de här två veckorna som gått. Hoppas det här duger tills vidare.
Puss!

 

Kommentarer
Postat av: Julia

^^

2009-01-31 @ 13:01:17
Postat av: sophie

Folket är nöjd :)

2009-02-01 @ 00:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0