Jag är en tok

Sitter just nu och tokpluggar på universitetet. Den senaste timmen eller så har jag dock varit otroligt rastlös, så det har inte gått så bra som det gjorde de tre första timmarna *suck* Känner dock att en hel del sitter nu. T.o.m alla dessa allianser.
  Sitter just nu på den tysta avdelningen, längst ner i biblioteket. Det är en mycket intressant avdelning för att vara tyst, för den kan absolut inte bli tyst. Detta beror inte på folket som sitter här, de är tysta.. utan på de som är på våningen över. Det är nämligen bara en trappa som skiljer från våningen över, som inte är tyst. Det enda som har ett tak över sig (från andra våningen alltså) är böckerna. Jag vet inte om böcker har hörsel eller själ, men jag tror inte att de störs så mycket av lite oljud. Inte jag heller egentligen, men nu är det lite väl mycket oljud. Högst upp är det bäst ljudnivå, fast det inte är en tyst avdelning.
  Nu har jag delat med mig av mitt fina i-landsproblem, nu kan jag fortsätta plugga.

Kommentarer
Postat av: sophie

Lycka till gumman! Vi kan plugga tillsammans ;)

Kramar

2009-01-08 @ 16:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0