Nuet

   Alla dessa helgdagar är nu över (eller ja, det är ju helgdag imorgon också, men inget jag lägger någon vikt vid) och jag är tillbaka till verkligheten. Det började redan igår när jag åkte till universitetet för att plugga. Yesh, det är ju tenta på lördag. Så igår har jag mestadels pluggat. 1900-tals historia är det som står på tapeten (även en del 1800-talshistoria) Det svåraste att plugga är världskrigen. Även om man har hört och kan mycket så är det svårt att hålla isär allt, särskilt alla dessa allianser. Jag är galen på allianser.
    Igår kväll gjorde jag och åt crêpes för första gången. Jag vet, jag är efter. Gott blev det iaf! Det var meningen att det skulle vara champinjoner och böngroddar i, men jag bytte ut böngroddarna mot majs och kidneybönor. Blev gott det med. Tog med mig till lunchlådan idag och jag måste säga att det godare när man värmt dem i micron också. Detta får jag göra flera gånger, alltså.
  Har städat undan i lägenheten ikväll, men det är fortfarande messy messy. Får ordna lite mer imorrn kväll.
That was that, that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0