Ratuinskosering

Jasså, vet ni inte vad det betyder?Det är ransonering på ett språk som jag kom på förut efter att ha pluggat i miljoners timmar. Sitter och antecknar lite grejer på som jag missat medan jag pluggar.. och till slut var jag så slut i huvudet så det var många ord som blev fel, är en av dem.
  Nu ska jag vila mitt huvud för idag. Jag har trots allt varit på skolan i 11 ½ timmar idag. Jag har förstås inte pluggat hela tiden, men mycket ändå. Min lilla hjärna pallar ju inte hur mycket som helst, som ni kanske märker på mina nya fina ord.
Imorrn blir det inte alls lika intensivt, för då kommer det bara att köra ihop sig inför tentan på lördag. Jag känner mig hyfsat säker på sakerna, faktiskt.
Resterande delen av kvällen så ska jag andas, diska och titta på tv. Jag brukar nästan alltid ha tv:n på när jag är hemma, men nu är den avstängd. Jag orkar helt enkelt inte med för mycket ljud än, efter allt brus idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0